De motoroïden van

Motoroids India is een online community van hardcore autofans die het laatste voertuiggerelateerde nieuws, recensies en functies biedt. De productcatalogi die door hun interne team zijn gemaakt voor elk model dat op hun pagina wordt genoemd, zijn een van hun beste eigenschappen.
Hun blogs bespreken de beste eigenschappen van voertuigen en motorfietsen, evenals een schatting van de lanceringsprijs, zelfs voordat ze op de markt komen. Van hun pagina hebben ze ook door gebruikers ingediende artikelen van hun aangepaste recensies over op maat gemaakte auto’s.
Dus, als je op zoek bent naar een auto, MotoroidsIndia is een van de beste autoblogs in India om in de gaten te houden voor de laatste koopjes en prijsschattingen.

Indiase fietsen

BikesIndia.org is een bescheiden poging om alle toegankelijke informatie over Indiase tweewielers (motoren/scooters) die in India worden verkocht op één plek te verzamelen.
Ze geven hun lezers de meest uitgebreide technische gegevens, ex-showroomprijzen, lanceringsschema’s, gebruikersfeedback, deskundige evaluaties en motornieuws voor vrijwel alle huidige en uit de handel genomen motorfietsen.

Een handtekening achterlaten

Een voertuig is een essentieel onderdeel van de levensstijl van vandaag, omdat het mensen en plaatsen met elkaar verbindt. Terwijl sommige autobloggers het als een noodzaak kopen, doen anderen dat om hun passie voor de auto-industrie te bevredigen.
Zelfs voordat u een aankoop doet, moet u een volledig begrip hebben van alle kenmerken van de auto in kwestie en of deze al dan niet aan uw behoeften voldoet.
Als gevolg hiervan werken deze auto-beïnvloeders hard om zoveel mogelijk informatie te verspreiden over de nieuwste en eerdere trends in de sector. Zij kunnen u helpen bij het selecteren van de ideale machine voor uw behoeften en doeleinden.
In navolging van onze discussie over auto-influencers hebben we een Influencer Marketing Guide samengesteld om u te helpen alle huidige trends en facetten van dit snelgroeiende bedrijf te begrijpen.
Als je een aspirant-influencer bent, houd dan deze veelvoorkomende marketingfouten van influencers in de gaten en leer meer over de belangrijkste influencer-marketingtrends voor 2022.
De auto-industrie is nauw verbonden met producten uit het ene land die in een ander land worden verkocht onder een nieuw merk en een nieuwe productnaam.
De crashclassificatie van de MG Hector moet nog worden onthuld omdat de SUV de GNCAP-test nog moet ondergaan. Hector is de eerste SUV van het land met ingebouwd internet in 2019. Het bedrijf bood een overvloed aan geavanceerde connectiviteitsopties, wat een groot aantal jongere klanten aantrok. Dit duurde echter niet lang, aangezien de Creta en Seltos het segment domineerden en hun tegenstanders versloegen. Desondanks blijft Hector maand na maand goed verkopen.
Crashclassificatie voor MG Hector
We moeten de afstamming van de Hector traceren om inzicht te krijgen in zijn veiligheid. De Hector is gewoon een rebadged Chevrolet Captiva die in 2019 in Colombia werd uitgebracht als een voertuig van de tweede generatie. In werkelijkheid was hij succesvol in een paar Zuid-Amerikaanse markten. De Captiva was oorspronkelijk een Baojun 530, die Wuling Almaz in 2019 in Indonesië verkocht. Bij het bekijken van afbeeldingen van de Baojun 530 en de 2019 Chevrolet Captiva vallen de overeenkomsten met de MG Hector meteen op. De ingenieurs leggen de extreme tests uit die de SUV heeft doorstaan ​​in deze Chevrolet Captiva-reclame uit 2019, wat duidt op een hoge veiligheidsscore.
Ze horen ook zeggen dat de SUV is gekalibreerd en getest onder extreme omstandigheden, en dat er een hele reeks veiligheidsmaatregelen is genomen. De MG Hector die in India wordt verkocht, beschikt nu over de meeste van deze kenmerken, waaronder de styling en het design van het exterieur. Als gevolg hiervan is het redelijk om te verwachten dat de SUV een goede veiligheidsbeoordeling krijgt als de GNCAP besluit hem te testen.
Specificaties:

De 1.5-liter turbobenzinemotor en een 1.5-liter turbobenzinemotor met mild-hybride technologie drijven de MG Hector aan. Beide motoren hebben 143 pk en een koppel van 250 pond-voet. U heeft de keuze uit een handgeschakelde of CVT-automaat. De 2,0-liter dieselmotor levert daarentegen 170 pk en 350 Nm. Het wordt alleen geleverd met een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ex-showroom, de prijs varieert van Rs 14,15 lakh tot Rs 20,11 lakh. Laat ons weten wat u vindt van de verwachte crashscore van de MG Hector. VW Taigun bezoekt servicecentrum 12 keer in 3 maanden – Eigenaar verhuist naar rechtbank?

VW Taigun werd gelanceerd in India om te concurreren met Hyundai Creta en Kia Seltos, maar wordt geplaagd door een hele reeks problemen die door SUV-bezitters worden genoemd.

In deze video bespreekt een eigenaar van een VW Taigun zijn zorgen met zowel de SUV als het servicecentrum. De Taigun van VW is een middelgrote cross-over SUV gebouwd op het MQB A0 IN-platform met veel lokalisatie. Hierdoor kon VW tegen lagere kosten in het segment concurreren met de Creta en Seltos. Voor VW zijn de zaken echter niet gegaan zoals gepland, aangezien een golf van klachten over de airconditioning, ratelende geluiden in de cabine, geluiden tijdens het remmen en andere problemen naar boven zijn gekomen. De eigenaar die benadeeld is, overweegt om zijn zaak voor de consumentenrechtbank te brengen.

Service aen Andere problemen met de VW Taigun

De YouTuber heeft een Taigun met een 1,0-liter TSI-automaat. Hij somt een hele reeks problemen op, waaronder vreemde geluiden bij het remmen bij lage snelheden. Nu beweert hij dat dit geen uniek geval is en dat eigenaren meerdere soortgelijke klachten hebben ingediend op sociale mediakanalen. Hij beweert dat hij in de drie maanden sinds de aankoop van het voertuig 11-12 keer het tankstation heeft bezocht. Dit moet volgens elke norm tergend frustrerend zijn. Dergelijke problemen zouden ondenkbaar zijn in een gloednieuwe auto. Bovendien kunnen de technici van het servicecentrum geen bevredigende oplossingen bieden.
De YouTuber plaatste een video waarin de monteur van het servicecentrum een ​​compleet absurde verklaring geeft waarom de auto deze geluiden maakt. Hij beweert dat hij soortgelijke geluiden in elk voertuig kan aantonen en dat ze volkomen normaal zijn. Bovendien hebben de technici, die niet zeker waren van de exacte oplossing, de remblokken van de gloednieuwe auto 2-3 keer vervangen, met de bewering dat dit het geluid zou elimineren. Onnodig te zeggen dat dit niet gebeurde, wat de eigenaar verder ergerde.Ten slotte maken veel kopers zich zorgen over het ratelende geluid dat uit de cabine komt. Het ontbreken van een goede pasvorm en afwerking op het paneel naast het koppelingspedaal wordt gedemonstreerd door de YouTuber. We kunnen alleen maar hopen dat VW deze problemen grondig onderzoekt, ze erkent, autobezitters informeert over een concrete oplossing en ervoor zorgt dat de oplossing vlot wordt geïmplementeerd door het servicepersoneel. De mensen zullen deze pas daarna accepteren als waardige concurrenten voor de Creta en Seltos.

Disclaimer: de ingesloten video’s/externe inhoud worden alleen voor uw gemak en ter informatie verstrekt; ze impliceren niet dat Car Blog India de producten, diensten of meningen van het bedrijf, de organisatie of het individu onderschrijft of goedkeurt. Car Blog India aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid, wettigheid of inhoud van de externe site, of voor daaropvolgende externe video’s/inhoud. Als je vragen hebt over de inhoud, neem dan contact op met de externe uitgever.